Za miesiąc CosmeticBusiness Poland 2018

Na miesiąc przed rozpoczęciem trzeciej edycji targów CosmeticBusiness Poland znany jest już program konferencji towarzyszących targom. Oprócz wykładów i warsztatów na temat trendów na 2019 rok, odbędzie się konferencja PACKAGING [R]EVOLUTION oraz spotkania B2B w ramach Distributors Lounge.

Ponad 250 wystawców oraz reprezentowanych przez nich firm i marek zaprezentuje w dniach 26 i 27 września br. najnowszą ofertę produktów i usług dla produkcji kosmetyków oraz środków czystości i chemii gospodarstwa domowego. CosmeticBusiness Poland oraz odbywające się równocześnie targi HPCI – Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference stanowią dla właścicieli marek i producentów kosmetyków istotne miejsce do nawiązywania osobistych kontaktów biznesowych z nowymi dostawcami oraz do umacniania relacji z dotychczasowymi partnerami.W tym roku prawie połowa wystawców pochodzi spoza Polski.

„Prezentowana podczas tegorocznych targów oferta – począwszy od projektu produktu, poprzez surowce, produkcję, aż po opakowania – to wiele nowości oraz innowacji dla przemysłu kosmetycznego. Natomiast możliwość udziału w towarzyszących targom wykładach i konferencjach to ogromne wsparcie dla osób decyzyjnych z działów rozwoju i marketingu, szukających nowych pomysłów i inspiracji przy tworzeniu innowacyjnych produktów”, mówi Ivonne Simons, Dyrektor Targów CosmeticBusiness Poland.

Trendy 2019 – wykład i warsztaty

Pierwszego dnia targów o godz.11:00 odbędzie się wykład francuskiej firmy Carlin Creative Trend Bureau „2019 trend drivers – Strategic and creative cross-inspirations” prezentujący wpływ trendów w kolorystyce, motywach dekoracyjnych, modzie i stylu na rozwój nowych produktów kosmetycznych. Prelekcja ta stanowić będzie wprowadzenie do warsztatów, które odbywać się będą na stoisku firmy Carlin, a których premiera miała już miejsce podczas targów CosmeticBusiness w Monachium. Warsztaty pod hasłem: „Wpływ trendów na mój wybór kolorystyki: marka, opakowanie, produkt” będą okazją do wymiany poglądów między uczestnikami i ekspertami. Do udziału w nich zapraszamy na stoisko CB 910 w hali nr 4, w dniu 26 września w godz.: 12:00 – 13:00 i 15:00 – 16:00 oraz w dniu 27 września w godz.: 10:00 – 11:00 i 15:00 – 16:00. Udział w wykładzie i warsztatach jest bezpłatny.

Aktualności z zakresu surowców i formulacji

Naukowe oraz techniczne aspekty związane z surowcami oraz formulacją produktów kosmetycznych to zagadnienia, które omówione zostaną przez przedstawicieli akredytowanego laboratorium Mikrolab. W trakcie wykładu zaprezentowane zostaną aktualne wymagania prawne dla produktów kosmetycznych w zakresie badań mikrobiologicznych, a także takie tematy jak neutralizacja przeciwdrobnoustrojowych właściwości próbki produktu kosmetycznego, czystość mikrobiologiczna oraz Testy Konserwacji. Udział w prezentacji jest bezpłatny.

Polski producent kosmetyków na zlecenie, firma Passage, w swoim wykładzie: „Testy skuteczności konserwacji w oparciu o szczepy środowiskowe” przedstawi podsumowanie prowadzonych prac dotyczących oceny skuteczności układów konserwujących, stosowanych w kosmetykach w odniesieniu do rzeczywistych zagrożeń mikrobiologicznych. Obowiązująca norma zostawia margines swobody w doborze szczepów drobnoustrojów użytych do potwierdzenia skuteczności konserwacji produktów kosmetycznych. Czy powszechnie stosowane układy konserwujące są skuteczne w rekomendowanych przez dostawców stężeniach? Czy można zekonomizować użycie środków konserwujących? Odpowiedź znajdziecie Państwo w prezentacji. Udział w prezentacji jest bezpłatny.

W ramach HPCI CEE Scientific Conference (26.09.) oraz HPCI CEE Technical Seminars (26 i 27.09.), odwiedzający będą mieli okazję uzyskać informacje o trendach i innowacjach w branży. Osoby odpowiedzialne za przeprowadzanie oceny bezpieczeństwa produktów kosmetycznych i detergentów będą miały możliwość wzięcia udziału w seminariach organizowanych przez Niemieckie Towarzystwo Kosmetologii Stosowanej (DGK) oraz przez Branżowy Związek Producentów Kosmetyków i Detergentów (IKW), udział w których jest odpłatny.

Opakowania przyszłości podczas PACKAGING (R)EVOLUTION

Drugiego dnia targów odbędzie się konferencja opakowaniowa PACKAGING (R)EVOLUTION, organizowana przez firmę Aniflex. Podczas krótkich, dwudziestominutowych prezentacji przedstawione zostaną trendy w projektowaniu i produkcji opakowań. Pierwsza część wykładów poświęcona będzie designowi opakowań oraz nowym technologiom ich uszlachetniania. Słuchacze będą mogli poznać nowości z zakresu farbiarskich efektów specjalnych, dekoracji opakowań szklanych, ale także rozwiązania dla etykiet samoprzylepnych. Cały cykl zamknięty zostanie wykładem poświęconym metodom nawiązywania współpracy z sieciami handlowymi. Udział w konferencji jest bezpłatny. Szczegółowy program konferencji dostępny jest on-line:
http://www.cosmetic-business.pl/index.php?p=news&kid=202&pkid=240

Spotkania B2B z dystrybutorami

Właścicieli marek i producentów kosmetyków, poszukujących dystrybutorów w Europie, organizatorzy zapraszają do udziału w spotkaniach matchmakingowych w ramach nowej strefy Distributors Lounge, która swoją premierę miała podczas CosmeticBusiness 2018 w Monachium. Spotkania odbywać się będą w dniu 26 i 27 września w godzinach 13:00 – 16:30. Rejestracja możliwa jest do 20 września on-line na stronie: http://pl.cosmetic-business.com/en/Programme/Matchmaking/. Udział w spotkaniach jest bezpłatny.

Foto: CosmeticBusiness Poland, pressphoto Sylwia Petrażycka

 

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
eanet.pl