O nas

Renoma.

Expovortal.com.pl forum wystawców jest jedynym w Polsce i  jednym z nielicznych w Europie stałym, codziennie redagowanym, profesjonalnym portalem targowym. Towarzyszymy wszystkim najważniejszym imprezom targowym w kraju i w Europie.

Jesteśmy uznanym i wiarygodnym  źródłem wiedzy i opinii o targach oraz praktycznej informacji o polskiej ofercie targowej.

Doświadczenie.

Od prawie 15 lat  zapisujemy historię polskich targów, kształtujemy ich wizerunek, promujemy przemysł targowy i tworzymy marketing wystawienniczy. Wiernie towarzyszymy wszystkim targom w Polsce. Jesteśmy  pionierami marketingu targowego oraz promocji i reklamy targowej w Polsce. Oferujemy Państwu najlepszą wiedzę i doświadczenie w znajomości rynku targowego oraz w reklamie i promocji targowej.

Skuteczność.

Tradycyjnie pełnimy rolę prestiżowego katalogu ofert targowych, podręcznego informatora i przewodnika po targach. Ułatwiamy kontakt partnerami, kooperantami i handlowcami. W reklamie targowej dajemy najwięcej.

Expovortal com.pl forum wystawców  adresowany jest  do  ponad milionowej rzeszy uczestników targów, w tym dla około 80 tysięcy polskich wystawców. Czytają nas przedsiębiorcy, menedżerowie firm, marketingowcy i ludzie biznesu. To dla nich każdego dnia przygotowujemy serwis targowy oraz piszemy o znaczeniu  targów dla przedsiębiorczości,  gospodarki i ekonomii.

Chcemy być biznesowym, marketingowym i intelektualnym przewodnikiem po targach w Polsce i Europie.

Oferta promocyjna i reklamowa

Dla naszych partnerów i klientów chcemy być biznesowym, marketingowym i reklamowym wsparciem na rynku targowym w Polsce. Dlatego nie sprzedajemy powierzchni reklamowej według modułów. Z naszymi klientami na teksty promocyjne  w zakładkach Targi 24H, Kalendarz Targowy, Forum Wystawców, Rozmowy i Hity umawiamy się zawsze indywidualnie. Podajemy jedynie cenę reklamy na banerze głównym przy winiecie, bardzo skutecznej, której miesięczny koszt wynosi 1500 zł.

Mnożymy korzyści z targów. Nasi czytelnicy to Twoi klienci

Redakcja

Agnieszka Matczyńska

Ukończyła studia magisterskie Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku filologia polska – specjalność wydawnicza.

Z targami związana od 1998 roku, od 2005 roku redaktor expovortalu, od 2009 roku manager projektu portalu expovortal. W latach 2009 – 2010 sekretarz redakcji Gazety Targowej.

W 2010 ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu o specjalności logopedia.

Autorka wielu artykułów, wywiadów oraz informacji o tematyce targowej.

 

Alojzy Kuca

Alojzy Kuca,  ekspert targowy, wydawca, mecenas i sponsor sztuki, publicysta, bibliofil. Redaktor naczelny „Expovortal com.pl. Forum wystawców”. Urodzony w 1947 roku. Wykształcenie polonistyczne i ekonomiczne. Studiując polonistykę na poznańskim uniwersytecie pasjonował się ekonomiką  kultury; studiując ekonomię  zajmował się historią  i teorią sztuki  w aspekcie marketingowym. Autor pierwszych w Polsce publikacji marketingowych, pionier marketingowego myślenia o kulturze, sztuce i targach. W 1977 roku z Florianem Zielińskim, socjologiem i kolekcjonerem, tworzy pierwszy w Polsce zespół do badania i refleksji nad  rynkiem sztuki. W 1985 roku organizuje na Międzynarodowych Targach Poznańskich pierwszą w Europie Wschodniej konferencję naukową na temat marketingu na rynku sztuki.  Twórca i wydawca pisma „Art. & Business” powołanego w 1989 roku, jedynego międzynarodowego pisma o polskiej sztuce i antykach . Założyciel,  właściciel i redaktor naczelny Instytutu Promocji Kultury i Polskiego Instytutu Targowego, który był m.in., wydawcą „Gazety Targowej” – pierwszego i jedynego w Polsce czasopisma targowego, które ukazywało się od 1971 do 2010 roku. Pomysłodawca Targów Sztuki INTERART, organizator  Targowych Prezentacji Sztuki na MTP. Twórca „Gazety Targowej” (1971r.) i miesięcznika „Art & Business” (1989r.) redaktor naczelny tych pism, właściciel i wydawca, założyciel i prezes Polskiego Instytutu Targowego oraz Instytutu Promocji Kultury. Pomysłodawca Targów Sztuki INTERART. Inicjator powołania polskiego samorządu targowego w 1993 roku, wiceprezes Polskiej Korporacji Targowej od jej założenia do roku 2003, autor pierwszych publikacji targowych i samorządowych „Czy targi maja alternatywę” (1999r.), „Poradnika Wystawcy (2004r.), pomysłodawca i współautor książki „Marketing targowy. „Vademecum wystawcy” (2006r.), autor kilkuset publikacji o targach i wystawach w Polsce i na świecie, o historii targów, marketingu targowym i samorządzie targowym.

Projekt graficzny strony ColorMag | Wdrożenie strony hubm | Projekt graficzny logo Ireneusz Zabłocki

 

Materiały z tego portalu można wykorzystać w całości lub we fragmentach przy własnych publikacjach  powołując się w treści na: expovortal.com.pl forum wystawców.