Srebrny Spinacz dla Targów w Krakowie

W piątek podczas uroczystej Gali w Warszawie zostały wręczone statuetki w prestiżowym konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations.

Złote Spinacze wyłaniają i nagradzają najskuteczniejsze, najbardziej kreatywne i rzetelne, najlepiej przygotowane oraz wdrożone kampanie i działania komunikacyjne, bezpośrednio nawiązujące do pojęcia public relations i pokrewnych dziedzin związanych z budowaniem i utrwalaniem relacji z otoczeniem i interesariuszami. Konkurs upowszechnia wiedzę na temat profesjonalnych usług public relations oraz promuje zawodowy kunszt i najwyższe standardy merytoryczne i jakościowe w kształtowaniu szeroko pojętych kampanii i polityk – można przeczytać na stronie Związku P-R. Targi w Krakowie były jedną z firm nominowanych w kategorii event komercyjny.

Projekty oceniane były przez 78-osobowe Jury, w którego gronie zasiedli przedstawiciele agencji public relations, największych firm i najważniejszych instytucji oraz mediów i środowiska naukowego. Z ogromną dumą i radością informujemy, że kampania promująca Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA® „Wirtuozi od kuchni” nagrodzona została Srebrnym Spinaczem. Czy gastronomia może być sztuką a szefowie kuchni artystami? Kampania udowodniła, że tak. W tym miejscu dziękujemy wszystkim restauratorom, którzy zaprosili nas do swego kulinarnego świata i zechcieli opowiedzieć swoje historie. Cieszymy się, że mieliśmy przyjemność współpracować z ludźmi, dla których praca w gastronomii to coś więcej niż codzienne obowiązki, to pasja, którą podzielili się podczas Targów HORECA® – największego branżowego wydarzenia gastronomicznego na południu Polski, w którym w 2017 roku udział wzięło 345 wystawców i  15 tys. gości.

Dodaj komentarz