Targi w Krakowie nagrodzone MP Power Projekt
Targi w Krakowie wyróżniono kolejną, prestiżową
nagrodą w branży eventowej. W piątek, 22 marca, krakowskie Targi zostały
nagrodzone w kategorii MP Power
Projekt za Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii
HORECA® 2018. To wielce znaczące wyróżnienie, ponieważ do konkursu zgłaszane są
najlepsze krajowe projekty.
Targi w Krakowie operują najnowocześniejszym marketingiem wystawienniczym w
kraju, a celem konkursu jest
właśnie wyróżnienie najlepszych eventów
i projektów związanych z event marketingiem. MP Power Projekt – to konkurs
efektywności, kreacji, sposobu realizacji i innowacyjności zrealizowanych
projektów w branży eventowej.
MP Power Awards 2018 to już siódma edycja konkursu nagradzającego najważniejsze wydarzenia w branży eventowej w Polsce. Regulamin konkursu ocenia efektywność i kreatywność, sposób realizacji i innowacyjność projektów. Nagradzane są najlepsze projekty w aspekcie ich profesjonalizmu , czyli promocji branży, ale w równym stopniu ich działalność na rzecz integracji branży (Targom w Krakowie chwała za to, że robi to w aspekcie etycznym) i budowaniu platformy społecznej komunikacji.
Hasło przewodnie nagrodzonej edycji Targów HORECA 2018 brzmiało „Biznes Horeca to gra”. W biznesie jak w sporcie: liczy się dobre przygotowanie, wiedza i umiejętność podejmowania ryzyka. To, co najważniejsze to zgrany i silny zespół.
Targi w Krakowie szczególnie dziękowały wszystkim szefom kuchni i pracownikom
restauracji oraz drużynie Kraków Football Kings, dzięki którym mogły zrealizować swoją kampanię. To wspólny sukces – podkreślano podczas gali wręczania nagród.
Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA w Krakowie to
jedna z najważniejszych imprez branży gastronomicznej i hotelarskiej w Polsce.
Targi organizowane są od ponad 26 lat i każdego roku budzą ogromne
zainteresowanie. Minioną edycję odwiedziło 13 753 osób z 18 krajów, a swoją
ofertę na stoiskach zaprezentowało 340 wystawców. Program towarzyszący
obejmował spotkania w Akademii HORECA, Kuchni Mistrzów oraz na scenie HORECA
Talks. W ciągu 3 dni odbyło się 168 godzin warsztatów, 21 godzin pokazów, a
wszystko to z udziałem 40 ekspertów. Krajem partnerskim były Stany Zjednoczone
Ameryki.