Targi w Krakowie nagrodzone MP Power Projekt

Targi w Krakowie wyróżniono kolejną, prestiżową nagrodą w branży eventowej. W piątek, 22 marca, krakowskie Targi zostały nagrodzone  w kategorii MP Power Projekt za Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA® 2018. To wielce znaczące wyróżnienie, ponieważ do konkursu zgłaszane są najlepsze krajowe  projekty.

Targi w Krakowie operują najnowocześniejszym marketingiem wystawienniczym w kraju, a celem konkursu  jest właśnie  wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem. MP Power Projekt – to konkurs efektywności, kreacji, sposobu realizacji i innowacyjności zrealizowanych projektów w branży eventowej.

MP Power Awards 2018 to już siódma edycja konkursu nagradzającego najważniejsze wydarzenia w branży eventowej w Polsce. Regulamin konkursu ocenia efektywność i kreatywność, sposób realizacji i innowacyjność projektów. Nagradzane są najlepsze projekty w aspekcie ich profesjonalizmu , czyli promocji branży, ale w równym stopniu ich  działalność na rzecz integracji branży (Targom w Krakowie chwała za to, że robi to w aspekcie etycznym) i budowaniu platformy społecznej komunikacji.

Hasło przewodnie nagrodzonej edycji Targów HORECA 2018  brzmiało „Biznes Horeca to gra”. W biznesie jak w sporcie:  liczy się dobre przygotowanie, wiedza i  umiejętność podejmowania ryzyka. To, co najważniejsze to zgrany i silny zespół.

Targi w Krakowie szczególnie dziękowały  wszystkim szefom kuchni i pracownikom restauracji oraz drużynie Kraków Football Kings, dzięki którym mogły  zrealizować swoją  kampanię. To wspólny sukces –  podkreślano podczas gali wręczania nagród.

Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA w Krakowie to jedna z najważniejszych imprez branży gastronomicznej i hotelarskiej w Polsce. Targi organizowane są od ponad 26 lat i każdego roku budzą ogromne zainteresowanie. Minioną edycję odwiedziło 13 753 osób z 18 krajów, a swoją ofertę na stoiskach zaprezentowało 340 wystawców. Program towarzyszący obejmował spotkania w Akademii HORECA, Kuchni Mistrzów oraz na scenie HORECA Talks. W ciągu 3 dni odbyło się 168 godzin warsztatów, 21 godzin pokazów, a wszystko to z udziałem 40 ekspertów. Krajem partnerskim były Stany Zjednoczone Ameryki.

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
eanet.pl