Targi GARDENIA 2019 w lutym w Poznaniu

Międzynarodowe Targi Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu GARDENIA odbędą się w Poznaniu od 22 do 24 lutego 2019 roku. Odpowiednio spożytkowany czas w czasie Targów GARDENIA pomoże zwiększyć świadomość wśród odwiedzających i zbudować silną więź z klientem.

Nowinki technologiczne z sektora GARDEN, bogata ekspozycja artykułów, maszyn, narzędzi i usług ogrodniczych, nowe rozwiązania w zakresie aranżacji zieleni, specjalistyczna wiedza na temat sprzedaży, spotkania z osobistościami z branży ogrodniczej, porady na temat sposobów efektywnej pracy w obrębie sklepów i centrów ogrodniczych, sprawdzone narzędzia dla handlu – tak właśnie zapowiada się kolejna edycja Targów GARDENIA, które odbędą się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich będących największym ośrodkiem targowo-konferencyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej.

TARGI GARDENIA zwiększają liczbę pawilonów

Trzonem ekspozycji Targów GARDENIA kolejny raz będą drzewa i krzewy ozdobne, rośliny doniczkowe i rabatowe, cebule kwiatowe, torfy i podłoża. Zwiedzający mogą liczyć także na różnorodną wystawę narzędzi, sprzętu ogrodniczego i akcesoriów do nawadniania. Na ternie MTP będzie można znaleźć też elementy małej architektury ogrodowej. Główna cześć ekspozycji zostanie zlokalizowana w halach 3, 3A, 4, 5, a także po raz pierwszy w historii Targów GARDENIA w pawilonie 6 o powierzchni 7500 m2.  W pawilonie 5A znają się również artykuły dekoracyjne i florystyczne – dodaje.  Całość ekspozycji dopełni wyposażenie przestrzeni sportowo-rekreacyjnych. W miejscu tym należy podkreślić, że udział w targach potwierdziło już ponad 400 firm. Wśród nich znaleźli się wiodący na rynku producenci i dystrybutorzy, ale też i lokalni dostawcy.

GARDENIA to kreator rynku ogrodniczego

GARDENIA należy do grupy wiodących imprez o tematyce ogrodniczej w Europie. – W naszym kraju jest kreatorem rynku ogrodniczego, który motywuje firmy do opracowania skutecznych strategii biznesowych na kolejne lata – zapewnia Jakub Patelka, dyrektor projektu. –  Choć w dzisiejszych czasach internet daje nieograniczone możliwości czerpania wiedzy z każdej dziedziny, właśnie GARDENIA pośredniczy w procesie wymiany doświadczeń wśród profesjonalistów. Pomaga też zdobyć biznesowe know-how – dodaje. GARDENIA to też możliwość zapoznania się z najszerszą ofertą firm z branży ogrodniczej, które zaprezentują najszerszy wachlarz produktów na swoich pięknie zaaranżowanych stoiskach.

Kongres Liderów Branży Ogrodniczej wersja 2.0

Druga edycja Kongresu Liderów Branży Ogrodniczej szerokim gestem zaprasza do Królestwa Sprzedaży. Wszystkich żądnych wiedzy sprzedażowej witać będą praktycy z zakresu skutecznej obsługi klienta, zwiększania wartości koszyka zakupowego, efektywnej rotacji produktów. Wszystko po to, aby bilans sprzedaży pozostawił jak największy plus w kasie, nie tylko sklepowej. – Zbudowani sukcesem pierwszej odsłony projektu nie mieliśmy wątpliwości, że będziemy go kontynuować – mówi Ilona Rosiak-Łukaszewicz, koordynator Kongresu Liderów Branży Ogrodniczej. – Postanowiliśmy jednak skupić się na tym, co najważniejsze, a więc sprzedaży. Tym razem nie będziemy poruszać kwestii promocji czy inwestycji w marketing. Wręcz przeciwnie – pełna koncentracja na zyskownym biznesie całkowicie zdominuje wydarzenie – podkreśla.

Program bogaty w treści

Już dziś wiadomo, że spotkanie odbędzie się 23 lutego 2018 r. a więc drugiego dnia Targów Gardenia. Potrwa od godziny 14:00 do 18:00, co jak podkreślają organizatorzy jest optymalnym rozwiązaniem. – Dzięki takiemu układowi godzinowemu uczestnicy Kongresu, a zarazem zwiedzający Targów Gardenia mogą w różnym stopniu skoncentrować się na obu wydarzeniach – mówi Jakub Patelka, dyrektor Targów Gardenia. – Ta optymalizacja została pozytywnie przyjęta przez uczestników w ubiegłym roku, dlatego formuły nie będziemy zmieniać – dodaje.

Wśród prelegentów pojawią się m.in. Michał Paradowski z firmy 4results, który opowie o pozyskiwaniu nowych klientów w branży ogrodniczej. Zaproszenie przyjął również Grzegorz Furtak z firmy PricingLab specjalizującej się w tematach związanych z marżowością, progami cenowymi, ustalaniem relacji ceny do jakości produktu. W zachwyt wprawi Marek Borowiński znany jako Shop Doctor, dla którego merchandising w połączeniu z neuromarketingiem nie ma tajemnic. Ciekawie zapowiada się Paweł Bronikowski i jego Social Selling, a więc sprzedaż w wymiarze mediów społecznośniowych. Swoją wiedzą w zakresie organizacji przestrzeni sprzedaży podzieli się Robert Radkiewicz, który nie jedno centrum ogrodnicze zdołał już wybudować.

Znacząca pozycja GARDENIA na arenie międzynarodowej

GARDENIĘ z całą pewnością można zaliczyć do wystawy wielkoformatowej, która co roku pomaga wyznaczać nowe trendy i kierunki rozwoju dla branży ogrodniczej. To też sprzyjający czas na pokuszenie się  o podsumowanie obecnego etapu rozwoju, na jakim znajduje się branża ogrodnicza.

– Właśnie taki charakter targów dowodzi jaką rangę ma organizowane przez nas wydarzenie na arenie Polskiej i międzynarodowej – podkreśla Jakub Patelka.

Czy już czas na zautomatyzowane ogrody?

Jak będzie wyglądał ogród przyszłości? Według niektórych w pełni zautomatyzowany. Urządzenia
i maszyny ogrodnicze będą połączone z komputerem, dzięki czemu  zarządzanie systemem podlewania, podcinania będzie bardzo proste. Duże znaczenie będzie mieć także raportowanie
o codziennym stanie ogrodu. Wszystko po to, by użytkownik mógł skupić się na poznawaniu  ogrodowych walorów. Wiele nowych modeli automatycznych kosiarek, czujników i systemów nawadniających będzie można zobaczyć już w lutym podczas Targów GARDENIA.

Grand Prix GARDENII

Podczas lutowych Targów GARDENIA będzie kontynuowana formuła konkursu dla producentów roślin mająca na celu wyłonienie najpiękniejszych odmian roślinnych na sezon 2018. Już teraz można podpowiedzieć miłośnikom ogrodów, które z poszczególnych odmian powinny znaleźć się w ich otoczeniu. Firmy, które potwierdziły już swój udział w Targach GARDENIA mogą zgłaszać rośliny, wyróżniające się na tle innych i zachwycające urodą, kolorem, fakturą liści czy kształtem kwiatów.

Więcej informacji na www.gardenia.mtp.pl

 

Na podst.mat.: MTP
Źródło: MTP

 

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
eanet.pl