Food Interactive Days – odważny event gastronomiczny na północy Polski

Wyobraźmy sobie miejsce, które łączy spotkania w formie warsztatów, przestrzeń barową idealną do networkingu oraz ekspozycję targową. Do tego dodajmy jeszcze dwa dni rozmów z profesjonalistami z branży HoReCa, spotkania z gośćmi specjalnymi oraz ogromną dawkę wiedzy. Łącząc te wszystkie elementy otrzymamy pełen obraz nowego wydarzenia na gastronomicznej mapie Polski – Food Interactive Days (6-7 lutego 2019 w AmberExpo, Gdańsk).

Nowy event powstał z potrzeby zmian. Przez ostatnie osiem lat organizowaliśmy w Gdańsku Targi FOOD-to-GO. W pewnym momencie poczuliśmy, że chcąc dotrzeć do nowych grup odbiorców, musimy urozmaić formułę. Podstawą naszego działania jest doświadczenie zdobyte podczas organizacji targów na Pomorzu, jak i Międzynarodowych Targów Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA w Krakowie, które od ponad 26 lat są liderem wśród gastronomicznych wydarzeń na południu kraju. W czasie naszych licznych spotkań z pomorskimi restauratorami dostrzegliśmy, że szukają oni rozwiązania problemów w dwóch kluczowych obszarach: jak zatrzymać pracownika w restauracji oraz jakie działania podjąć, aby wypromować restaurację. W trakcie opracowywania strategii eventu, postawiliśmy sobie za cel znaleźć ekspertów, którzy przybliżą naszym gościom rozwiązania. – mówi Paulina Polewka, Project Manager.

 

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
eanet.pl