CosmeticBusiness Poland we wrześniu w Warszawie
Od 26 do 27 września br. na terenie EXPO XXI odbędzie się trzecia edycja Branżowych Targów Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego CosmeticBusiness Poland – jedynych w Polsce targów B2B dla właścicieli marek, producentów kosmetyków i detergentów oraz ich dostawców.
Targi CosmeticBusiness Poland organizowane wspólnie z targami HPCI tworzą jedyną w Polsce profesjonalną platformę B2B, na której prezentowana jest pełna oferta dla produkcji kosmetyków, środków czystości oraz chemii gospodarstwa domowego – od surowców, projektu produktu, poprzez jego produkcję, aż po opakowanie. Oferta wystawców obejmuje również etykietowanie i znakowanie, maszyny do produkcji, konfekcjonowania oraz pakowania, usługi produkcji na zlecenie, produkcji marek własnych, a także koncepcje dla nowych produktów, testowanie i certyfikacje oraz doradztwo.
Spotkania B2B
Targi CosmeticBusiness Poland to idealne miejsce dla wszystkich właścicieli marek i producentów kosmetyków oraz detergentów poszukujących nowych rozwiązań dla swoich produktów. Wśród odwiedzających targi liczną grupę stanowią osoby decyzyjne, w tym właściciele i przedstawiciele zarządów firm oraz osoby reprezentujące działy technologii produkcji, marketingu i zarządzania produktami. Do grona odwiedzających należą przedstawiciele zakładów produkcyjnych, właściciele marek oraz liczni założyciele start-up’ów z 32 krajów. Zapraszamy do zapoznania się ze strukturą odwiedzających. Atmosfera targów sprzyja nawiązywaniu kontaktów biznesowych, prowadzeniu rozmów handlowych i podpisywaniu kontraktów.
Więcej wystawców
Na pół roku przed targami liczba zgłoszonych firm jest większa niż rok wcześniej w tym samym okresie. Do grona wystawców z roku ubiegłego dołączyły nowe firmy m.i.n. z Polski, Niemiec, Włoch, Hiszpanii i Czech. Oferta wystawców obejmuje opakowania, etykietowanie i znakowanie, maszyny do produkcji, konfekcjonowania oraz pakowania, produkcję na zlecenie, produkcję marek własnych, a także koncepcje dla nowych produktów, testowanie i certyfikacje oraz doradztwo. Wśród wystawców znajdują się m.in. firmy z Polski: firma Interplast, Masterchem, Unicom, Polpak Sp. z o.o., Polipack Sp.J., Aniflex Sp.J., Mikrolab, Passage Cosmetics Laboratory oraz Glancos Poland. Swoją ofertę przedstawią także niemieckie firmy, takie jak: Ballerstaedt, Coster Technologie Speciali GmbH, Edelmann GmbH, Hopf Packaging GmbH, Kulzer GmbH, Pfeiffer Consulting, Primera oraz Szaidel Cosmetics. Poza tym zaprezentuje się także firma ACTI PACK z Czech, Changshu Chitian Cosmetic Packaging z Chin, jak również francuska firma Coptis, włoska firma Cosmitaly Group oraz Quadpack Industries z Hiszpanii.
Konferencje targowe
Istotnym elementem targów CosmeticBusiness Poland jest bogaty program konferencji. W 2017 roku tematyka wystąpień dotyczyła m.in. kosmetyków kolorowych i trendów na sezon jesień/zima 2018/2019. Po raz kolejny odbyła się także konferencja opakowaniowa Forum Druku Cyfrowego. Wszystkie wystąpienia cieszyły się dużą frekwencją i zainteresowaniem ze strony odwiedzających. . Zapraszamy do zapoznania się z galerią zdjęć z edycji 2017.
W tym roku targom towarzyszyć będzie ponownie cykl wykładów i prezentacji, a wystawcy będą mieć możliwość wygłoszenia prezentacji na temat swoich produktów.
Miniona edycja
Podczas ostatniej edycji targów odwiedzający mieli okazję zapoznać się z ofertą ponad 270 wystawców oraz reprezentowanych przez nich firm i marek z 29 krajów. 38 procent wystawców pochodziło z zagranicy, co świadczy o międzynarodowym charakterze warszawskiej imprezy. Oprócz przedsiębiorców z Polski swoje produkty i usługi prezentowały także firmy m.in. z takich krajów jak Niemcy, Francja, Włochy, Wielka Brytania, czy Chiny. Targi odwiedzili przedstawiciele branży z 34 krajów, w tym najliczniej z Polski, Niemiec, Ukrainy, Litwy, Włoch, Francji, Czech Wielkiej Brytanii oraz Węgier.
Więcej informacji na stronie www.cosmetic-business.pl.