Na miesi\u0105c przed rozpocz\u0119ciem trzeciej edycji targ\u00f3w CosmeticBusiness Poland znany jest ju\u017c program konferencji towarzysz\u0105cych targom. Opr\u00f3cz wyk\u0142ad\u00f3w i warsztat\u00f3w na temat trend\u00f3w na 2019 rok, odb\u0119dzie si\u0119 konferencja PACKAGING [R]EVOLUTION oraz spotkania B2B w ramach Distributors Lounge.<\/p>\n
Ponad 250 wystawc\u00f3w oraz reprezentowanych przez nich firm i marek zaprezentuje w dniach 26 i 27 wrze\u015bnia br. najnowsz\u0105 ofert\u0119 produkt\u00f3w i us\u0142ug dla produkcji kosmetyk\u00f3w oraz \u015brodk\u00f3w czysto\u015bci i chemii gospodarstwa domowego. CosmeticBusiness Poland oraz odbywaj\u0105ce si\u0119 r\u00f3wnocze\u015bnie targi HPCI – Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference stanowi\u0105 dla w\u0142a\u015bcicieli marek i producent\u00f3w kosmetyk\u00f3w istotne miejsce do nawi\u0105zywania osobistych kontakt\u00f3w biznesowych z nowymi dostawcami oraz do umacniania relacji z dotychczasowymi partnerami.W tym roku prawie po\u0142owa wystawc\u00f3w pochodzi spoza Polski.<\/p>\n
\u201ePrezentowana podczas tegorocznych targ\u00f3w oferta – pocz\u0105wszy od projektu produktu, poprzez surowce, produkcj\u0119, a\u017c po opakowania – to wiele nowo\u015bci oraz innowacji dla przemys\u0142u kosmetycznego. Natomiast mo\u017cliwo\u015b\u0107 udzia\u0142u w towarzysz\u0105cych targom wyk\u0142adach i konferencjach to ogromne wsparcie dla os\u00f3b decyzyjnych z dzia\u0142\u00f3w rozwoju i marketingu, szukaj\u0105cych nowych pomys\u0142\u00f3w i inspiracji przy tworzeniu innowacyjnych produkt\u00f3w”, m\u00f3wi Ivonne Simons, Dyrektor Targ\u00f3w CosmeticBusiness Poland.<\/p>\n
Trendy 2019 – wyk\u0142ad i warsztaty<\/p>\n
Pierwszego dnia targ\u00f3w o godz.11:00 odb\u0119dzie si\u0119 wyk\u0142ad francuskiej firmy Carlin Creative Trend Bureau \u201e2019 trend drivers – Strategic and creative cross-inspirations” prezentuj\u0105cy wp\u0142yw trend\u00f3w w kolorystyce, motywach dekoracyjnych, modzie i stylu na rozw\u00f3j nowych produkt\u00f3w kosmetycznych. Prelekcja ta stanowi\u0107 b\u0119dzie wprowadzenie do warsztat\u00f3w, kt\u00f3re odbywa\u0107 si\u0119 b\u0119d\u0105 na stoisku firmy Carlin, a kt\u00f3rych premiera mia\u0142a ju\u017c miejsce podczas targ\u00f3w CosmeticBusiness w Monachium. Warsztaty pod has\u0142em: \u201eWp\u0142yw trend\u00f3w na m\u00f3j wyb\u00f3r kolorystyki: marka, opakowanie, produkt” b\u0119d\u0105 okazj\u0105 do wymiany pogl\u0105d\u00f3w mi\u0119dzy uczestnikami i ekspertami. Do udzia\u0142u w nich zapraszamy na stoisko CB 910 w hali nr 4, w dniu 26 wrze\u015bnia w godz.: 12:00 – 13:00 i 15:00 – 16:00 oraz w dniu 27 wrze\u015bnia w godz.: 10:00 – 11:00 i 15:00 – 16:00. Udzia\u0142 w wyk\u0142adzie i warsztatach jest bezp\u0142atny.<\/p>\n
Aktualno\u015bci z zakresu surowc\u00f3w i formulacji<\/p>\n
Naukowe oraz techniczne aspekty zwi\u0105zane z surowcami oraz formulacj\u0105 produkt\u00f3w kosmetycznych to zagadnienia, kt\u00f3re om\u00f3wione zostan\u0105 przez przedstawicieli akredytowanego laboratorium Mikrolab. W trakcie wyk\u0142adu zaprezentowane zostan\u0105 aktualne wymagania prawne dla produkt\u00f3w kosmetycznych w zakresie bada\u0144 mikrobiologicznych, a tak\u017ce takie tematy jak neutralizacja przeciwdrobnoustrojowych w\u0142a\u015bciwo\u015bci pr\u00f3bki produktu kosmetycznego, czysto\u015b\u0107 mikrobiologiczna oraz Testy Konserwacji. Udzia\u0142 w prezentacji jest bezp\u0142atny.<\/p>\n
Polski producent kosmetyk\u00f3w na zlecenie, firma Passage, w swoim wyk\u0142adzie: \u201eTesty skuteczno\u015bci konserwacji w oparciu o szczepy \u015brodowiskowe” przedstawi podsumowanie prowadzonych prac dotycz\u0105cych oceny skuteczno\u015bci uk\u0142ad\u00f3w konserwuj\u0105cych, stosowanych w kosmetykach w odniesieniu do rzeczywistych zagro\u017ce\u0144 mikrobiologicznych. Obowi\u0105zuj\u0105ca norma zostawia margines swobody w doborze szczep\u00f3w drobnoustroj\u00f3w u\u017cytych do potwierdzenia skuteczno\u015bci konserwacji produkt\u00f3w kosmetycznych. Czy powszechnie stosowane uk\u0142ady konserwuj\u0105ce s\u0105 skuteczne w rekomendowanych przez dostawc\u00f3w st\u0119\u017ceniach? Czy mo\u017cna zekonomizowa\u0107 u\u017cycie \u015brodk\u00f3w konserwuj\u0105cych? Odpowied\u017a znajdziecie Pa\u0144stwo w prezentacji. Udzia\u0142 w prezentacji jest bezp\u0142atny.<\/p>\n
W ramach HPCI CEE Scientific Conference (26.09.) oraz HPCI CEE Technical Seminars (26 i 27.09.), odwiedzaj\u0105cy b\u0119d\u0105 mieli okazj\u0119 uzyska\u0107 informacje o trendach i innowacjach w bran\u017cy. Osoby odpowiedzialne za przeprowadzanie oceny bezpiecze\u0144stwa produkt\u00f3w kosmetycznych i detergent\u00f3w b\u0119d\u0105 mia\u0142y mo\u017cliwo\u015b\u0107 wzi\u0119cia udzia\u0142u w seminariach organizowanych przez Niemieckie Towarzystwo Kosmetologii Stosowanej (DGK) oraz przez Bran\u017cowy Zwi\u0105zek Producent\u00f3w Kosmetyk\u00f3w i Detergent\u00f3w (IKW), udzia\u0142 w kt\u00f3rych jest odp\u0142atny.<\/p>\n
Opakowania przysz\u0142o\u015bci podczas PACKAGING (R)EVOLUTION<\/p>\n
Drugiego dnia targ\u00f3w odb\u0119dzie si\u0119 konferencja opakowaniowa PACKAGING (R)EVOLUTION, organizowana przez firm\u0119 Aniflex. Podczas kr\u00f3tkich, dwudziestominutowych prezentacji przedstawione zostan\u0105 trendy w projektowaniu i produkcji opakowa\u0144. Pierwsza cz\u0119\u015b\u0107 wyk\u0142ad\u00f3w po\u015bwi\u0119cona b\u0119dzie designowi opakowa\u0144 oraz nowym technologiom ich uszlachetniania. S\u0142uchacze b\u0119d\u0105 mogli pozna\u0107 nowo\u015bci z zakresu farbiarskich efekt\u00f3w specjalnych, dekoracji opakowa\u0144 szklanych, ale tak\u017ce rozwi\u0105zania dla etykiet samoprzylepnych. Ca\u0142y cykl zamkni\u0119ty zostanie wyk\u0142adem po\u015bwi\u0119conym metodom nawi\u0105zywania wsp\u00f3\u0142pracy z sieciami handlowymi. Udzia\u0142 w konferencji jest bezp\u0142atny. Szczeg\u00f3\u0142owy program konferencji dost\u0119pny jest on-line: Spotkania B2B z dystrybutorami<\/p>\n
\nhttp:\/\/www.cosmetic-business.pl\/index.php?p=news&kid=202&pkid=240<\/a><\/p>\n